سوپر نچرال

Click to view full size image

اینم از عروسک دین و سم:

خب دیگه عکس بسه این ادرسه سایتست برین توش و نظر هم یادتون نرهههههههه:

برو تو سایت....


نظرات شما عزیزان:

نیلو
ساعت20:26---14 تير 1392
سلام عزيزم.خوبي؟؟[قلب][قلب][قلب]
وبلاگت خيلي قشنگه.[گل]
اگه ميشه به سايت منم سر بزنو منم بااسم زیر لینک کن.ممنون.
شبکه اجتماعي فيس راز
يه سايتيه که ميتوني مطلب ارسال کني،لايک کني،گروه بسازي،و امکانات ويژه ديگر.حتما به من سر بزن.
منتظرررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررم عزيزم.[لبخند]


لذت خرید آسان وارزان www.2skybuy.tk
ساعت20:16---14 تير 1392
لذت خرید آسان وارزان
www.2skybuy.tk


narges
ساعت22:26---10 تير 1392
هه من 81% شبیه دین وینچسترم دلت سووووووووووووووووووزوااااااااااااای خوش به حالت منمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم؛ دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین میخوام نه سم!!

hadis
ساعت16:26---10 تير 1392
به به میبینم شمام طرفدارش شدیاااا.من کلا خیلی سمو بیشتر از دین میدوستم و تو اون نظر سنجی هم دوبار شرکت کرده بودم که هر دفعه هم متاسفانه شخصیتم شبیه دین میشد.یه نظر سنجی هم هست فارسیه و درمورد اینه که چقد شکارچی خوبی هستین من که 100٪ شدم دل همه سوز اینم آدرس اون سایته نظرسنجی

http://www.gotoquiz.com/how_much_you_are_a_good_hunter
بلهههههههههههههههه عجقامن.نه من سم رو نمیدوستم ولی ناراحت نشو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 10:22 ] [ Donya ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه